Official website of
facebook tatry derby
phone: +421 907_ 282 233
e-mail: tatry.test@gmail.com
sk pl de en hu
Discussion

Absolutely no business links, advertisements, or other commercial URL's are allowed ! This is treated as spam, and will be deleted and reported to your ISP!



Pretek Lačnov Comment
Ľubomír Jasovský  (20.08.2015 08:32)
Štart uskutočnený o 7:50. Držím palce.
Martin Jurásek  (20.08.2015 11:01)
Fungují "LIVE výsledky"?
Jisk  (20.08.2015 11:35)
Zřejmě ne.
Martin Jurásek  (20.08.2015 11:50)
Mohl by nám prosím někdo z kompetentních podat zprávu, zda je problém v technice? Nechce se mi věřit, že ještě nic nedoletělo... Děkuji.
Ľubomír Jasovský  (20.08.2015 11:58)
Dobrý deň, žiaľ padol systém.Závod sa bude opakovať.
Martin Jurásek  (20.08.2015 12:00)
Hmm, tak to je škoda. A holoubata doletěla?
Jisk  (20.08.2015 12:03)
Hmm, tak to je paráda ...
Ľubomír Jasovský  (20.08.2015 12:07)
holuby doleteli.
Martin Jurásek  (20.08.2015 12:24)
Neuvažujete do následujících ročníků o změně systému? Myslím, že technické problémy nejsou v TS poprvé... Je pak škoda, když Vaše vynaložené úsilí a námaha holoubat vyjdou vniveč.
EVIN Peter  (20.08.2015 12:44)
Bolo by načase používať záložný zdroj, záložné PC, už minulý rok bol podobný problém, raz búrka inokedy...
Haraga  (20.08.2015 12:52)
Založný zdroj je namontovaný od vlani čo vypadla elekrina.
Ján Kováč  (20.08.2015 22:06)
Zdravim,kolko cca doletelo holubov?
Martin Jurásek  (20.08.2015 22:13)
Dobrý večer, nedá mi, abych se ještě krátce nevyjádřil k dnešnímu "závodu". Respektuji, že nemáte čas jen odepisovat na diskuzi, ale přeci jen mám pocit, že si účastníci TS i ostatní sledující zaslouží aspoň nějaké "oficiální" vyjádření, co se vlastně dneska stalo, v čem nastal problém a jak budete dále postupovat, aby se obdobný problém neopakoval. Vidím, že jsem možná sám, ale přesto bych opravdu bližší informovanost ocenil. Děkuji
ucastnik TS  (20.08.2015 23:31)
Zdravim.Jedna vec je zlyhanie systemu.Ok.Ale asi nikomu nevadi ze holuby isli na 130km.holuby maju za sebou trening na kratke km a jeden na70km aj ten katastroficky.Co mozete ocakavat z preteku cez 2 alebo 3 pohoria.Podla mna to nebol dobry tah,a bude chybat nemale mnozstvo holubov.[kiez by som sa mylil!] Nemaju dost skusenosti.[PS;je len male mnozstvo holubov ktore to maju v sebe vedia to,ostatny sa to musia naucit co sa od nich ocakava.LEBO MOZE SA STAT ZE NA FINALOVY PRETEK OSTANE LEN MALE MNOZSTVO HOLUBOV A URCITE TYM NEBUDETE NADSENY! LETU ZDAR
Haraga  (21.08.2015 06:30)
V prvom rade zlyhal som ja,tým že som nemal šoféra a šiel som na pretek ja sám a TS nebol nik. Ráno všetko fungovalo,aj náhradný zdroj. Na antény bol pridaní ešte jeden el.zdroj na zvýšenie napätia do antén. Bol výpadok elektriny a nejak neviem ešte z akého dôvodu,obvod bol prerušeny. Hodiny šli,no antény nie. Viem teraz isto že nahradné zdroje mali biť dva.
Haraga  (21.08.2015 07:02)
Pán účastník,o učení máte pravdu. TS je položená 20km za tymi pohoriami,ba obklopená pohoriami. Nácviky na krátko boli púšťané 7 krát medzi kopcami. Niektoré holuby doslova nepôjdu do tých kopcov,len vtedy preletia keď sa udržia po hromade. Stačí jeden útok dravca a kŕdeľ je už nie celý. Moc holubov je ktoré sa len vozia. Podľa mňa vždy budú straty väčšie keď sa prejde za Žilinu. Je to tak aj u chovatelov v Mikulášskej oblasti. Vždy majú najväčšie straty na prvom závode a zvlášť posledné tri roky,ako sa zmenila klíma.Nechcem sa týmto vyhovárať a že je vždy všetko ideálne na TS,ale kto ma pozná vie že robím všetko preto aby to tak bolo. Sú to holuby z 300 holubníkov,nie z jedného.
Martin Jurásek  (21.08.2015 09:25)
Děkuji za odpověď.
Mastif  (21.08.2015 13:29)
P.Haraga,stále nevieme koľko včera doletelo mladat .
Aleš Truhlář  (21.08.2015 15:17)
Martine nedělej z komára velblouda. Všechno nejde hned. stalo se a nikdo s tím nic nenadělá. Tak jedeme dál ne ? Peter určitě nic nedělá naschvál. Peťo jen tak dále - RESPECT !!!
Martin Jurásek  (21.08.2015 15:27)
Aldo, nehodlám dělat z komára velblouda a ani jsem tím nechtěl znevažovat něčí práci. Jen jsem chtěl podat informaci, to se už stalo, tak jedeme dál... Teda aspoň myslím, že ta naše holoubata doletěla :-) A když ne, nedá se...
Aleš Truhlář  (21.08.2015 22:20)
Jasný Martine - doletěla :-) Jedeme dál.

Hričov 1 Comment
Šebek Jaroslav CZ (holub č. 262 )  (17.08.2015 19:00)
Dobrý den Všem , Je vidět ,že jste mě vůbec nepochopili ! Já se jenom ptal a nikoho sem neurážel ani nenapadal ! Tak znovu : Proč se neletí HRIČOV 2 (70 km) ! Kde je listina holubů, kteří nedoletěli ? (HRIČOV 1) Děkuji Šebek
KV  (17.08.2015 20:02)
po 1, Hričov 2 sa neletí--Organizátor si vyhradzuje právo zmeniť, skrátiť, posunúť či zrušiť závod z dôvodu nepriaznivého počasia či, možnými technickými problémami a pod. po 2,Listina nedoleťených holubou nieje a organizátor sa nijak nezaviazal že bude,doposial to nikto ani nevižadoval. sp.pekný večer

hUBOVÁ 3 Comment
Haraga  (16.08.2015 10:16)
Musím vy pnúť internet aj hodiny,dôvod-ide dobrá búrka. Holuby doleteli všetky pohromade. Ešte asi 200ks lieta okolo TS.

HRIČOV 1 Comment
Šebek Jaroslav CZ (holub č. 262 )  (15.08.2015 18:16)
Dobré odpoledne Všem ! Mam dotaz: 1) kde je 329 holubů z tréninku 70 km 2) proč 30 nemělo čipi? takže se můžu domnívat a právem ,že těch 299 nebylo vůbec vypuštěno a tedy klidně zlikvidováno ! jestli že to tak není kde je listina těch holubů ,kteří nedoletěli (299) ! Děkuji za odpověď !!!!!!
Ján Kováč  (15.08.2015 21:10)
Zdravim p.Šebek,troska to prehanate ze 299 holubov nevypusteno.Holuby,ktore mali na to doleteli,niektore pochytali chovatelia,nieco dravci,to normalne pri kazdom zavode.Vas holub nedoletel,tak nepiste zle na TS nieco co nie je pravda.Letu zdar
Haraga  (15.08.2015 21:35)
To ako ja som ich najprv choval od maja a teraz pred koncom som ich zlikvidoval? Dobre tomu chápem? Čakám na odpoveď p. Šebek. Prečo nemali čipy. Zlá otázka,Prečo nemajú čipy? Nato sa mňa nepítajte ale chovateľov,ktorí potrebujú čipy.
Kostros.V  (15.08.2015 22:11)
Pán Šebek neurazte sa ale, ste pod zmyslami! no možno Vás premohli tie horúčavy.Ts Tatry patrí medzi 1.A čo sa týka Haragu je na 110%. korektný vidno že ho neponate.
pozorovatel TS  (15.08.2015 23:24)
Již dlouho nelétám závody a jsem v minulosti ne moc úspěšný holubář, ale každý den sleduji TS v Čechách i na Slovensku. Je mi 81 roků, a moc vám pane Harago fandím a nenechte se od nikoho odradit. I já přes svůj věk chápu, že nemůže být listina nedolétlých holubů. A holubů bez čipů? Těch mi každý rok dolétlo 10 až 15. Letu zdar kamarádi a omlouvám se, že jsem se vyjádřil k TS i když tam nemám holubi. Těch 300 to prostě nezvládlo. Příští rok pokud mi bude sloužit zdraví dám si k vám 3 mladé.
Haraga  (16.08.2015 07:23)
LISTINA len preto že systém to nemá,alebo to neviem nájsť. Holuby bez čipov budú automaticky dočipované pri nasadzaní na závod. Dosť majú stresov.
Tynka  (16.08.2015 10:08)
Leti se dnes nebo neleti?

Späť k podstate testovania Comment
Ľubomír Janda  (12.08.2015 23:19)
Ak som správne pochopil priebeh testovania na trati „Hričov 1“, tak účastníci uvedení v doletovej listine dňa 11.08.2015 od p.č.:807 (čas 20:00:33) po p.č.:820 (čas 20:01:56) – celkom 14 ks a dňa 12.08.2015 od p.č.:949 (čas 19:35:02) po p.č.:960 (čas 19:37:59) – celkom 12 ks, do „cieľa“ nedoleteli. ale boli privezení. Ak sa tak skutočne stalo, došlo k spochybneniu samotnej podstaty tohto podujatia. Testovaniu zdar! Ľ.J.
Haraga  (13.08.2015 08:00)
Nie je to presne tak pán Janda. Tie včera-12 ks bolo dočipovaních a mám ich ešte asi 15 ks. Holuby ktoré som zbadal bez čipov som dočipoval. Tých 14 ks,doviezol nemenovaný chovateľ. Boli na dvoch holubníkoch a vypustil ich tu. A bolo to 10.8. večer.
Štefan Gašo  (13.08.2015 08:28)
Dobrý deň pán Janda,doma mám holuby z testovačky Hričov 1" a nechcú odletiet.Poraďte mi čo mam s nimi spraviť.Mám ich zabiť,doviesť alebo zavolať majitelovi nech niečo zle neurobim.V takýchto extremných teplotách si myslim, že je to pochopitelne!Zdravemu rozumu zdar!
Ľubomír Janda  (13.08.2015 16:05)
Pán Haraga, ďakujem za vysvetlenie a súčasne dodávam, že prvým príspevkom tejto témy som nevyjadril len svoj názor. Nie som zástancom takýchto zásahov do priebehu testovania, pretože z môjho podľa by bol prípadný zber nedoletených holubov po trase a jej okolí skôr priznaním chyby pri vypustení, ako prezentáciou reálnej snahy o objektívne preverenie schopností dodaných mláďat. No rozhodne bude zaujímavé sledovať čo tých 14 ks, ktoré boli vypustené pred TS predvedie ďalej. S pozdravom, Ľ.J.
Dudo  (13.08.2015 16:28)
Pan Janda tie holuby su testovacej stanice,co ich mal ten chovatel utratiť.
Ľubomír Janda  (13.08.2015 16:34)
Pán Gašo, nie som si istý či Vám celkom dobre rozumiem, ale z príspevku ktorým ste ma oslovili vyplynulo, že s ohľadom na počasie chápete mláďatá z Hričova zotrvávajúce u Vás aj na 5. deň po štarte. Možno by pomohlo ukázať im doletovú listinu z trate na ktorej letia. Spôsob ako s nimi naložíte je ale len na Vás, no vo všeobecnosti sa dá korektne „zbaviť“ každého zaleteného holuba, a to nemám na mysli likvidáciu, ktorú ste spomenuli. Základnou podmienkou je nenechať ho prespať na holubníku a ostatné je už len na kreativite chovateľa. Ale samozrejme, všetko so zdravým rozumom! S pozdravom Ľ.J..
Ľubomír Janda  (13.08.2015 16:50)
Áno pán Dudo, patria TS a boli nasadené na testovanie, ktoré ale nezvládajú a nikdy ani nezvládať nebudú, keď ich budeme s falošnou ľútosťou zvážať do Liptovského Mikuláša. K otázke utratenia som sa vyjadril v predchádzajúcom príspevku. S pozdravom, Ľ.J.
Roman Sládek  (13.08.2015 18:31)
Jestli jsem to Petře dobře pochopil tak ti dolétlo cca 30 ks bez čipů což znamená, že někde přenocovali a tam, kde přenocovali si za vodu a něco na zobnutí sundali čip.

Pozdrav z Hudlic Comment
ing.Jiří Sládek  (10.08.2015 23:23)
My,níže jmenovaní aktivní účastníci letošního ročníku TS Tatry-Derby a zároveň ůčastníci Hudlického setkaní, plně respektujeme rozhodnutí majitele TS uskutečnit nácvik i za těchto klimatických podmínek. K tomuto rozhodnutí podle dostupných informací ho vedla snaha o dodržení letového plánu a momentální forma holoubat. Každý posun v letovém plánu se odrazí na finálovém závodě vzhledem k počasí, ale i na stavu peření holoubat. Proto i nadále podporujeme Petera Haragu v jeho rozhodnutích a přejeme mu, aby přinesla samá pozitiva. Myslíme si, že rozhodovat za všechny zúčastněné není jednoduché a Peterovým cílem je dostat do finále co největší počet holubů. S pozdravem "Letu zdar" J.Sládek,R.Sládek, V.Kotas, V.Slavík,Z.Masojídek,L.Lekeš,D.Hošek,S.Horák, B+M Kohoutkovi,L.Becha,J.Konopík,J.Reiterman,J.Droppa,J.Lapáček,P.Kinc,p.Hanák,V.Špilar,J.Vacek,K.Ondrášek a S.Berdychová
Dušan Jánošík  (11.08.2015 07:29)
Važeny priatelia spoza rieky Moravy je pekne,že podporujete majiteľa TS ale p.Haraga je podľa mňa po rokoch prevadzkovania TS dosť skuseny na to aby vedel aj sam obhajiť svoje rozhodnutia a nikto z diskutujucich okrem Vladima ho za jeho krok v tychto dňoch urobiť návcik neberie na pranier ,ale sa diskutuje o tom čo asi sposobilo ,že v prvy deň priletelo len toľko mlaďat.Do TS dalo svoje holuby asi 308 chovateľov tak snaď sa možu k tomu vyjadriť k čomu tato stránka asi služi.Verim ,že druhy Hričov bude už pre ostavajuce mlade po tychto skusenostiach oveľa lepší.Dovidenia vo finale a keď niečo ešte zostalo z posedenia z Hudlic tak to prineste na Liptov nech sa to do buduceho roku nepokazi.
Štefan Nochta  (11.08.2015 08:43)
Stotožňujem sa s príspevkom p. Holienku, že "veľkododávatelia" začínajú ovládať testovačky a tým pádom potom odrádzajú tých chovateľov ktorí dodajú 3-5 ks........je však na majiteľovi TS, ako stanoví pravidlá......
Dušan Jánošík  (11.08.2015 13:21)
Ja mam totožny názor ako vy p. Nochta hoc sa jedna o testovanie mladať na 500km ,ktore sa v OZ nerobí vo finale sa hra o nemalu čiastku, ktoru prve 3 holuby vyhraju ,ale je to fakt len na majitelovy a stanovených propozíciach TS.
Karas Antonín  (12.08.2015 13:28)
Přátelé, myslím že si každý svobodně zvolil dle propozic kam holoubata dá či nedá a tím bych to považoval za uzavřené, naštěstí se každý může rozhodnouti svobodně a bez nátlaku, a na to jsme čekali 50 let, tak si toho važme, mějte se všici krásně holoubkově Tonda.
Pozorovateľ  (15.08.2015 10:18)
Dávam do pozornosti včerajší 7 tréning MTS Nitra - cca 50 KM. Môže si každý porovnať, ako sa dokážu mladé vyporiadať s testovaním na tréningoch v jednotlivých TS na Slovensku. Ktoré na to majú, priletia, ktoré nemajú..........Pekný deň, prajem všetkým priaznivcom TS na Slovensku. PS: Pán, Haraga, ako budú pokračovať závody ďalej ????? Radi by sme sa prišli pozrieť, ale musíme si naplánovať voľno. Ďakujem.....
Jiří Sládek  (18.08.2015 10:26)
Pozvánka na finále. Snad už se počasí trochu umoudří a Peter to rozjede na plno. Snad i diskuze bude více konstruktivní. Vzkaz pro př. Jánošíka: V Hudlicích toho moc nezbylo, ale srdečně Vás zvu i všechny zúčastněné na finálový závod, bude malé překvapení. Komu z přítomných přiletí první holub, čeká ho zajímavá a trochu překvapující cena, doufám, že všechno klapne. Těším se na setkání se všemi, kteří nelitují času a rádi přijedou.

Teplo Comment
Dudo  (10.08.2015 16:51)
Pani nemali by sťe zabudnuť že testovačku Pana Drgana pochovalo prave teplo
ůčastník TS p.Drgáně  (10.08.2015 23:15)
Tam si myslím, to bylo zcela něco jiného, viděl jste video, z vypouštění do vysoké trávy uprostřed lesa?
Dudo  (11.08.2015 10:24)
Mali ste sledovať teplotu bolo teplo sko teraz.

HUDLICKO-TATRANSKE SETKANI Comment
Lekeš  (09.08.2015 12:55)
SETKANI PRATEL TS TATRY DERBY - SUPER ATMOSFERA A JAKO VZDY DIK PATRI SLADKOVCUM!!! POHOLUBARENI-POSEZENI-RANNI DOLET DEKUJEME VAM
Vladim  (09.08.2015 15:36)
No asi už tuším kde sa stala chyba.
Roman Sládek  (10.08.2015 23:45)
Luďku, dík i když jsem se nemohl z pracovních důvodů účastnit. Brácha to vždy pobírá velmi zodpovědně, Poděkování i účastníkům tohoto setkání, které se již stává tradicí. Potěší, že si dlouhou cestu do Hudlic najdou i chovatelé z Moravy a dokonce dojedou vlakem viď Pavle. Letu zdar kamarádi. Příští rok zas v Hudlicích.

Prelet okolo TS Comment
Haraga  (06.08.2015 21:35)
Holuby ráno vyleteli z holubníku ako z auta. Vyleteli do výšky a stratili sa z dohľadu. Prileteli asi po hodine. Doma ostalo trénovať asi tak 300 ks. Vo výsledkoch je 1295 ks.
Roman Sládek  (06.08.2015 22:45)
Petře pěkné výsledky, přeji ti aby další prověrka, která bude první přes hory byla tak úspěšná jako dosavadní výsledky. Letu zdar všem účastníkům TS a ať má každý své želízko do finále a je hojná účast ve finále. Roman Sládek
Vladim  (09.08.2015 12:29)
Pán Sládek asi ste to zakríkol,po dnešnom treningu to stým želízkom asi ružové nebude.Isť v týchto tropických horúčavách za kopec bol určite hazard.asi tolko, kiež by som sa radšej mýlil.
Roman Sládek  (09.08.2015 13:50)
Pan Vadim víte co mě nejvíce vadí, že se někdo na těchto stránkách nedokáže podepsat celým jménem, a proč tam třeba nevznese otázku jak s holoubaty v těchto teplých dnech, jak to vypadá se zdravotním stavem, atd., ale počasí asi neporučíme a pokud se holubi vypustí v 6:00 musí do 2 hodin být doma. Letu zdar kamarádi. P.s. Myslím, že i Petra, by připomínky do diskuze posunuly v testování dál. Diskuse je od slova diskutovat ne od slova kritizovat.
Vladim  (09.08.2015 15:30)
Pán Sládek nikoho nekritizujem,to by znelo trocha inak.Pri dnešnej predpovedi počasia bolo od Peťa velmi nezodpovedé isť s holubami za hory.Také keci že holuby majú biť doma do dvoch hodín svedčia o vašej neznalosti chovu na Liptove kde pri rozletoch za horami majú problemi aj staré holuby.Určite mal počítať že holuby budú potrebovať možno aj celý deň na návrat no v tejto pálave asi ťažko.V pálave som stratil holuba s 32 cenami mal aj 1,myslíte že to bol hlupák!!!!Na Peťa sa nehnevám je to správny chlap a čudujem sa čo sa stalo pri jeho skúsenostiach a predpovedi počasia ktorá bola,možno to teplo doľahlo i naňho.Je to len môj osobný názor,Nekomentovať prosím !!!!!
Roman Sládek  (09.08.2015 15:46)
Moje zkušenosti s poštovními holubi jsou nulové jen mne mrzí, že nikdo ze zkušených holubářů, jakým bezpochyby jste i vy, se v diskuzi nijak nevyjadřuje. Od toho přeci ta rubrika je.
Milan Blahovský  (09.08.2015 16:10)
Tak trocha aj pod mojím tlakom a s podporou pár funkcionárov, sa v OZ SNV dnes zrušil nácvik mláďat z Východnej ( stredná vzdialenosť 65 km ). Boli tlaky pustiť to skoro ráno pri večernom zbere, lenže aj súčasne noci sú "tropické" a to pri strese mláďat v košoch ešte znásobí pád imunitného systému u nich a každý dlhší pobyt mimo holubníka je istým krokom k nalomeniu ich zdravotného či kondičného stavu. Sú holuby, ktoré to zvládli, či zvládnu, neskôr sa to odrazí buď na ich schopnostiach sa so situáciou vysporiadať alebo sa z nich stanú "doťahovači". OZ Sabinov dnes vypustila mláďata na cca 55 km vzdialenosti - Štrba o 9,00 hod. Dolety nepoznám, rátam však že tých 75 % majú doma, snáď aj viac, ale trápiť tých zvyšných 25 % už na prvých km je k zamysleniu. Postavte sa na 5 min s lopatou v ruke a trocha popracujte na tom slnku a možno pochopíte, že sú javy, ktorým je vhodnejšie občas sa vyhnúť. Napr. aj tej v danej chvíli nepotrebnej práci. Pri teplotách v dnešných dňoch sa už viem aj ja vžiť do situácie SAMDPR v JAR r.2014 kedy leteli mláďata 660 km v tých istých podmienkach a hlboko sa skláňam pred tými čo to zvládli aj po 12 hodinách letu. To však bolo finále a nie úvodné tréningy ....
Karas Antonín  (10.08.2015 00:30)
Pane Blahovský, jak se ale zachováte až skončí vedra a začnou deště? Kdy se mladí holoubci roztrénují? Co je pro ně horší, trochu tepla nebo liják? Má osobní zkušenost s letošním počasím, v sobotu 8.8. můj tým holoubat trénoval na trati 120 Km, dolet v pořádku, pár jedinců přiletělo druhý den dopoledne a večer si všichni s radostí dali dobrovolný prolet téměř hodinu a to i v tomto vedru, spíš bych vše viděl na připravenosti mladých holoubat, než do toho tahat jejich stres a podobně, víc vystresovaní mi přijdou holubáři než holoubata. Váš příklad s lopatou je typický, když si tu lopatu vezme netrénovaný člověk, určitě po půl hodině bude mít dost, ale když tu lopatu dám profíkovi kopáčovi, tak po osmi hodinách práce(samozřejmě že si mezi tím dá své potřebné přestávky), jde ještě s kamarádama na pivčo a druhý den jedou nanovo a to samé hravě zvládají cestáři a to vše díky trénovanosti! Co se týče tréninku na vzdálenost 65 Km, tak tam u trénovaných holoubat nevidím sebemenší zádrhel, jak jsem psal výše, spíš ho mají v sobě holubáři, myslím že pan Haraga to udělal správně a s citem vlastíka testovací stanice, jelikož zde musí holubi předvést co v nich opravdu je a pokud mi do toho příští rok nic nezasáhne dám holoubata i do této testovací stanice, mějte se krásně holoubkově Tonda.
Dušan Jánošík  (10.08.2015 05:44)
P.Karas podľa vášho názoru tých 758 holubat zo 70km čo včera nepriletelo bolo zle pripravených a mali malo natrenovano?
Julo Marton  (10.08.2015 10:29)
Chlapci, zrejme ste zabudli,že sme nedali holubov na rekreáciu.Holuby sú v testovacej stanici.Leteli tak ako bolo v ich silách. Zamyslite sa,keď mohli doletieť tie prvé ,mohli doletieť aj ostatné.Tieto veci ohľadne tréningov sú na Petrovom rozhodnutí.Preto to netreba komentovať,lebo existuje stanovený pretekový plán. Pre pána Karasa,môj názor je,že skorej škodí holubom extrémna teplota ako mierna dažďová prehánka.(nemyslím tým lejak).Na tieto veci máme každý odlišný názor.V niečom sa zhodneme a v niečom nie.Diskusia bude mať úroveň až po ukončení testovacieho cyklu.Potom môžete dávať rozumné návrhy a pripomienkovať,len toľko páni.
Karas Antonín  (10.08.2015 11:22)
Pane Jánošík, nemám obavy že by se ztratilo 758 holubů, většina jich přilétne dnes nebo během třech dní, no a ti co nepřiletí na tento test neměli a jede se dál, opravdu nesmíme zapomínat že sledujeme dění v testovací stanici, kde holoubci musí opravdu předvést co umí a zkuste si položit otázku, proč když dolétli ostatní to nezvládli i opozdilci? Prostě každý jedinec má určité dispozice a testovací stanice prověří a proseje tým, který do ní byl z Evropy svezen. Znovu zopakuji že souhlasím s postupem pana Haragy a držím mu palce, mějte se krásně holoubkově Tonda.
GREG TEAM  (10.08.2015 14:40)
Vazeni Pani Holubari,Testovacka je preto,zeby otestovat,je jasne ze niektori si myslia ze maju samych CHAMPIONOV..... aj v tej iluzii ziju! Pan Peter Haraga,sa velmi dobre stara o holubata,vsak je to pre neho kseft,tak asi tazko by si dovolil sam sebe robit zle. Vcera sa ukazalo co je v holuboch! prva liga prisla hned,druha neskor a tretia...kto vie kedy dorazi.... PS.holuby by mali lietat aj v teplach aj v dazdi..a nie iba v idealnom pocasi! Drzim palce TS Tatry Derby! a za rok dam znova a isto vacsie mnozstvo! GPG
Dušan Jánošík  (10.08.2015 14:42)
Ani ja netvrdim ,že sa stratili ani som nespochybnil krok majitela TS a myslim si ,že svoje urobil prvy prelet ponad hory a k tomu tieto horučavy.
GREG TEAM  (10.08.2015 14:50)
PS.A tu tretiu ligu co sa nevratila a pochytali "pseudoholubari"... nech si z nich nachovaju CHAMPIONOV.... :-)) GPG
Holienka Peter  (10.08.2015 22:23)
Vážení páni, nedá mi nezareagovať na príspevok Greg teamu. Ja osobne som zvedavý na tú prvú ligu ako píšete ako sa popasuje s 520 km a ak to zopakujú tieto mladíky tak klobúk dole hoc podľa môjho názoru budú na čele iné holuby, ale výnimka potvrdzuje pravidlo. Ďalej chcem podotknúť, že nemá každý možnosť dať na testovanie 20 alebo 30 mladíkov. Prevažná väčšina chovateľov dáva 3-6 kusov a tešia sa každému úspechu svojich mladíkov. Je rozdiel keď nepríde z 25 kusov 10 alebo 15 stále je v hre 10 alebo 15 kusov, ale keď neprídu z 5 kusov 3, tak to veľa radosti pre chovateľa neprinesie, preto testovačka bude podľa mňa spravodlivá, keď by chovatelia dávali rovnaký počet mláďat do testovačky, ale to je zas o inom. Čo sa týka p. Karasa súhlasím s p. Jánošíkom a odporúčam p. Karasovi zabehnúť si pri 35°C -5km a to bez predchádzajúceho tréningu. Je to len môj názor. S pozdravom Holienka
Julo Marton  (11.08.2015 14:30)
Vážení ,Pán G team .Rozprávky o prvej a druhej lige sú akurát tak pre nepočujúcich.Dnes na každom holubníku sa nájdu aj dobré holuby,nie je to tak ,ako to bolo v 60 rokoch keď dobré holuby mali len prominenti a solventný chovatelia.Tie časy sú v čudu.Som rád ,že Peter pristupuje k testovaniu tvrdo. Ulahčuje nám to potom rozmýšlať kde robíme chyby pri zostavovaní pár.K tomu ťažšiemu 70km tréningu len toľko .Krdel mohol podľa mňa napadnúť dravec a po ceste sa to mohlo stať opakovane.Podľa mojich znalostí v okolí Bytče,Hričova je hodne dravcov.V minulosti sa mi stalo,že keď do hejna holubov vrazil dravec,tak niektoré staré holuby prišli až na druhý deň ráno.A nie tak mladé,neskúsené.(tie kopčeky by im ani nevadili,keď by mali klidný let) P.S. všetko je to o šťastí.
Lubomir Kavecky  (11.08.2015 21:20)
Aka je liga holub 15.01105.1.p.Kremla Frantiska ktoreho som dnes o 13.20 nasiel v ubohom stave 16km od startu.
Karas Antonín  (12.08.2015 00:25)
Pane Holienka, Váš příspěvek "odporúčam p. Karasovi zabehnúť si pri 35°C -5km a to bez predchádzajúceho tréningu", vyvolal úsměv na mé tváři a velice mne pobavil. Pokud si přečtete pozorně můj příspěvek, tak v něm právě podporuji trénovanost a co se týče Vašeho požadavečku, abych si dal 5km v 35°C, tak vězte že pan Karas má za sebou 12 let uranové doly (byl to pěkný trénink) a z toho 7 let ve složitých klimatických podmínkách kdy jsme měli na pracovišti 30-35 °C a byli jsme 750 metrů v podzemí téměř bez kyslíku, takže Vašich požadovaných 5 kiláčků bych si dal i v dnešní době jako rozcvičku. Myslím že každý upřímný a pokorný holubář se snaží se svými svěřenci poctivě trénovati, neboť se to vždy s trochou štěstí projeví na konci sezony, mějte se krásně holoubkově Tonda.
Holienka Peter  (12.08.2015 13:20)
Pán Karas! Vo Vašom poslednom príspevku s niektorými vecami súhlasím,ale s niektorými nie. Určite ste už boli dospelý, keď ste začali pracovať v uránových doloch a nemali ste päť alebo desať rokov a to isté je to aj.s.našimi holubami. Mladé bez skúseností sa nemôžu rovnať starým holubom. S pozdravom Holienka
Karas Antonín  (12.08.2015 13:36)
Pane Holienka, i já souhlasím částečně s některými Vašimi názory, ale to je přece krásné na diskuzních fórech, že se o tom můžeme slušně pobavit na dálku a co se týče mého pobytu v dolech, tak to je vyprávění asi na tři knihy a začíná u mého dědečka, takže kdybychom se někdy osobně setkali, rád Vám věc osobně ve zkratce sdělím, mějte se krásně holoubkově Tonda.

Hubová Comment
Haraga  (02.08.2015 19:23)
Na štarte bola vysoká oblačnosť,bezvetrie. Holuby nešli do výšky ale hneď nabrali smer. Pri dolete holubov začalo pršať. Holuby väčšia časť sa ostali kúpať na daždi. Zajtra nakošujem na Hubovú 2. A potom musím urobiť nejaké úpravy na vletoch a na voliere. Dúfam že potom to bude už ako má biť. Zdravotný stav momentálne velmi dobrí,holuby sú dosť žravé.
Miroslav Ďurana  (03.08.2015 21:36)
Peťo,začal si dobre,len tak ďalej.
Haraga  (04.08.2015 19:07)
Po dnešnom nácviku holuby mali kúpel.Poriadne sa vymočili až s chuťou.


Page:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64 

agrolens     magusin
vanrobaeys  www.holubarskepotreby.sk

Copyright © 2011 tatry-derby.sk - no part of this website may be reproduced without prior consent.
Created by GrayFOX